- Vuosikello
- Logosuunnittelu
- Painotuotteet
Vuosikello
Autamme asiakasta rakentamaan vuosikellon sosiaalisen median viestintää ja markkinointia varten. Vuosikello on työkalu, johon kootaan eri kanavissa julkaistavat materiaalit. Se sisältää myös teemat ja aiheet, jolloin viestinnässä pysyy koko ajan punainen lanka ja ennalta suunniteltu viestinnän sävy, joka luo yhtenäisyyttä yrityksen viestintään. Julkaisujen lisäksi vuosikelloon kootaan tietoja julkaisujen kattavuudesta ja kiinnostavuudesta, joita analysoimalla on helpompi suunnitella yrityksen kohderyhmää kiinnostavaa sisältöä.
Logosuunnittelu
Suunnittelemme logoja asiakkaiden tarpeiden mukaan niin uusille yrityksille brändin rakentamiseen kuin vanhoillekin yrityksille imagopäivitystä varten. Logon merkitys yrityksen brändin rakentamisessa on tärkeä, joten siihen on syytä panostaa. Myös pitkän linjan yrityksissä imagopäivitys ja siten myös logon päivitys voi tulla tarpeen. Tämä on täytetekstiä, jotta tekstilaatikot olisivat saman kokoiset. Tänään on 8.12.2020 kun kirjoitan tätä tekstiä. Kohta on joulu ja joulupukki tulee tuomaan lahjoja!
Painotuotteet
Suunnittelemme asiakkaan brändiin sopivat käyntikortit, esitteet ja mainosjulisteet sekä muut mainosmateriaalit laadukkaasti opiskelijatyönä. Markkinointimateriaalien suunnittelussa hyödynnämme yrityksen olemassa olevaa graafista ohjeistusta, jolloin markkinointimateriaalit tukevat yrityksen yhtenäistä ilmettä ja viestintää. Tämä on täytetekstiä, jotta tekstilaatikot olisivat saman kokoiset. Tänään on 8.12.2020 kun kirjoitan tätä tekstiä. Kohta on joulu ja joulupukki tulee tuomaan lahjoja!
Case Study
Empeirike
Projekti
Suunnittelimme Empeirikelle some-markkinoinnin vuosikellon viestinnän ja markkinoinnin tueksi. Yritys tarjoaa valmennuspalveluja yrityksille ja yksityisille kuluttajille. Yritykseen voit tutustua Empeiriken sivuilta.
Yrityksen ollessa Varsinais-Suomessa melko tuore, lähdettiin vuosikellon suunnittelussa liikkeelle asiakaskohderyhmien määrittelyn kirkastamisella ja some-alustojen valinnalla. Alustoiksi valikoituivat Facebook, Instagram, LinkedIn ja yrityksen verkkosivuilla oleva blogi. Kullekin kanavalle luotiin oma pohja, ja lisäksi kaikkien kanavien pohjat koostettiin yhteiseen näkymään, josta on helposti nähtävissä yrityksen some-viestintä kokonaisuutena. Julkaisuille luotiin erilaisia kategorioita, jotka jaoteltiin sopivin aikavälein some-markkinoinnin vuosikelloon. Aktiivinen vuosikellon käyttö luo rytmiä ja systemaattisuutta viestintään ja markkinointiin sekä tarjoaa mahdollisuuden seurata kootusta julkaisujen data-analytiikkaa.
Tehtävämme Projektissa
- Asiakaskohderyhmien määrittely
- Pohjien luominen eri some-alustoille
- Vuosikellon suunnittelu
Case Study
Lounasmaraton
Projekti
Lounasmaraton on mobiilisovellus uusien ja kiinnostavien lounaspaikkojen löytämiseen työkavereiden kanssa, edistäen samalla terveellistä elämäntapaa. Suunnittelimme Lounasmaratonille uuden yleisilmeen ja logon. Yritykselle rakennettiin samalla uusi verkkosivusto, joten uusi raikas ja asiantunteva yleisilme pääsi heti laajaan levitykseen. Logosuunnittelussa huomioimme asiakkaan toiveita ja teimme logon sopimaan saumattomaksi osaksi uutta yleisilmettä.
Tehtävämme Projektissa
- Sovelluksen ja verkkosivujen suunnittelu
- Logosuunnittelu
- Designien käyttöönotto
Palvelut
Lisää Palveluitamme
Markkinointimateriaalit
Teemme monipuolisesti erilaisia markkinointimateriaaleja asiakkaan tarpeiden mukaan. Meiltä luonnistuu some-markkinoinnin vuosikello, logosuunnittelu ja esitteet sekä mainosjulisteet. Tuotettavia materiaaleja voidaan tehdä sekä digitaaliseen käyttöön että painotuotteiksi.
- Vuosikello
- Logosuunnittelu
- Painotuotteet
Vuosikello
Autamme asiakasta rakentamaan vuosikellon sosiaalisen median viestintää ja markkinointia varten. Vuosikello on työkalu, johon kootaan eri kanavissa julkaistavat materiaalit. Se sisältää myös teemat ja aiheet, jolloin viestinnässä pysyy koko ajan punainen lanka ja ennalta suunniteltu viestinnän sävy, joka luo yhtenäisyyttä yrityksen viestintään. Julkaisujen lisäksi vuosikelloon kootaan tietoja julkaisujen kattavuudesta ja kiinnostavuudesta, joita analysoimalla on helpompi suunnitella yrityksen kohderyhmää kiinnostavaa sisältöä.
Logosuunnittelu
Suunnittelemme logoja asiakkaiden tarpeiden mukaan niin uusille yrityksille brändin rakentamiseen kuin vanhoillekin yrityksille imagopäivitystä varten. Logon merkitys yrityksen brändin rakentamisessa on tärkeä, joten siihen on syytä panostaa. Myös pitkän linjan yrityksissä imagopäivitys ja siten myös logon päivitys voi tulla tarpeen.
Painotuotteet
Suunnittelemme asiakkaan brändiin sopivat käyntikortit, esitteet ja mainosjulisteet sekä muut mainosmateriaalit laadukkaasti opiskelijatyönä. Markkinointimateriaalien suunnittelussa hyödynnämme yrityksen olemassa olevaa graafista ohjeistusta, jolloin markkinointimateriaalit tukevat yrityksen yhtenäistä ilmettä ja viestintää.
Case Study
Empeirike
Projekti
Suunnittelimme Empeirikelle some-markkinoinnin vuosikellon viestinnän ja markkinoinnin tueksi. Yritys tarjoaa valmennuspalveluja yrityksille ja yksityisille kuluttajille. Yritykseen voit tutustua Empeiriken sivuilta.
Yrityksen ollessa Varsinais-Suomessa melko tuore, lähdettiin vuosikellon suunnittelussa liikkeelle asiakaskohderyhmien määrittelyn kirkastamisella ja some-alustojen valinnalla. Alustoiksi valikoituivat Facebook, Instagram, LinkedIn ja yrityksen verkkosivuilla oleva blogi. Kullekin kanavalle luotiin oma pohja, ja lisäksi kaikkien kanavien pohjat koostettiin yhteiseen näkymään, josta on helposti nähtävissä yrityksen some-viestintä kokonaisuutena. Julkaisuille luotiin erilaisia kategorioita, jotka jaoteltiin sopivin aikavälein some-markkinoinnin vuosikelloon. Aktiivinen vuosikellon käyttö luo rytmiä ja systemaattisuutta viestintään ja markkinointiin sekä tarjoaa mahdollisuuden seurata kootusta julkaisujen data-analytiikkaa.
Tehtävämme Projektissa
- Asiakaskohderyhmien määrittely
- Pohjien luominen eri some-alustoille
- Vuosikellon suunnittelu
Case Study
Lounasmaraton
Projekti
Lounasmaraton on mobiilisovellus uusien ja kiinnostavien lounaspaikkojen löytämiseen työkavereiden kanssa, edistäen samalla terveellistä elämäntapaa. Suunnittelimme Lounasmaratonille uuden yleisilmeen ja logon. Yritykselle rakennettiin samalla uusi verkkosivusto, joten uusi raikas ja asiantunteva yleisilme pääsi heti laajaan levitykseen. Logosuunnittelussa huomioimme asiakkaan toiveita ja teimme logon sopimaan saumattomaksi osaksi uutta yleisilmettä.
Tehtävämme Projektissa
- Sovelluksen ja verkkosivujen suunnittelu
- Logosuunnittelu
- Designien käyttöönotto