Markkinointimateriaalit

Teemme monipuolisesti erilaisia markkinointimateriaaleja asiakkaan tarpeiden mukaan. Meiltä luonnistuu some-markkinoinnin vuosikello, logosuunnittelu ja esitteet sekä mainosjulisteet. Tuotettavia materiaaleja voidaan tehdä sekä digitaaliseen käyttöön että painotuotteiksi.

  • Vuosikello
  • Logosuunnittelu
  • Painotuotteet

Vuosikello 

Autamme asiakasta rakentamaan vuosikellon sosiaalisen median viestintää ja markkinointia varten. Vuosikello on työkalu, johon kootaan eri kanavissa julkaistavat materiaalit. Se sisältää myös teemat ja aiheet, jolloin viestinnässä pysyy koko ajan punainen lanka ja ennalta suunniteltu viestinnän sävy, joka luo yhtenäisyyttä yrityksen viestintään. Julkaisujen lisäksi vuosikelloon kootaan tietoja julkaisujen kattavuudesta ja kiinnostavuudesta, joita analysoimalla on helpompi suunnitella yrityksen kohderyhmää kiinnostavaa sisältöä.

Logosuunnittelu

Suunnittelemme logoja asiakkaiden tarpeiden mukaan niin uusille yrityksille brändin rakentamiseen kuin vanhoillekin yrityksille imagopäivitystä varten. Logon merkitys yrityksen brändin rakentamisessa on tärkeä, joten siihen on syytä panostaa. Myös pitkän linjan yrityksissä imagopäivitys ja siten myös logon päivitys voi tulla tarpeen. Tämä on täytetekstiä, jotta tekstilaatikot olisivat saman kokoiset. Tänään on 8.12.2020 kun kirjoitan tätä tekstiä. Kohta on joulu ja joulupukki tulee tuomaan lahjoja!

Painotuotteet 

Suunnittelemme asiakkaan brändiin sopivat käyntikortit, esitteet ja mainosjulisteet sekä muut mainosmateriaalit laadukkaasti opiskelijatyönä. Markkinointimateriaalien suunnittelussa hyödynnämme yrityksen olemassa olevaa graafista ohjeistusta, jolloin markkinointimateriaalit tukevat yrityksen yhtenäistä ilmettä ja viestintää. Tämä on täytetekstiä, jotta tekstilaatikot olisivat saman kokoiset. Tänään on 8.12.2020 kun kirjoitan tätä tekstiä. Kohta on joulu ja joulupukki tulee tuomaan lahjoja!

Case Study

Empeirike

Projekti

Suunnittelimme Empeirikelle some-markkinoinnin vuosikellon viestinnän ja markkinoinnin tueksi. Yritys tarjoaa valmennuspalveluja yrityksille ja yksityisille kuluttajille. Yritykseen voit tutustua Empeiriken sivuilta.

Yrityksen ollessa Varsinais-Suomessa melko tuore, lähdettiin vuosikellon suunnittelussa liikkeelle asiakaskohderyhmien määrittelyn kirkastamisella ja some-alustojen valinnalla. Alustoiksi valikoituivat Facebook, Instagram, LinkedIn ja yrityksen verkkosivuilla oleva blogi. Kullekin kanavalle luotiin oma pohja, ja lisäksi kaikkien kanavien pohjat koostettiin yhteiseen näkymään, josta on helposti nähtävissä yrityksen some-viestintä kokonaisuutena. Julkaisuille luotiin erilaisia kategorioita, jotka jaoteltiin sopivin aikavälein some-markkinoinnin vuosikelloon. Aktiivinen vuosikellon käyttö luo rytmiä ja systemaattisuutta viestintään ja markkinointiin sekä tarjoaa mahdollisuuden seurata kootusta julkaisujen data-analytiikkaa.

Tehtävämme Projektissa

  • Asiakaskohderyhmien määrittely
  • Pohjien luominen eri some-alustoille
  • Vuosikellon suunnittelu

Case Study

Lounasmaraton

Projekti

Lounasmaraton on mobiilisovellus uusien ja kiinnostavien lounaspaikkojen löytämiseen työkavereiden kanssa, edistäen samalla terveellistä elämäntapaa. Suunnittelimme Lounasmaratonille uuden yleisilmeen ja logon. Yritykselle rakennettiin samalla uusi verkkosivusto, joten uusi raikas ja asiantunteva yleisilme pääsi heti laajaan levitykseen. Logosuunnittelussa huomioimme asiakkaan toiveita ja teimme logon sopimaan saumattomaksi osaksi uutta yleisilmettä.

Tehtävämme Projektissa

  • Sovelluksen ja verkkosivujen suunnittelu
  • Logosuunnittelu
  • Designien käyttöönotto

Keskustellaan projektistasi.

Haluaisimme kuulla sinusta!

Markkinointimateriaalit

Teemme monipuolisesti erilaisia markkinointimateriaaleja asiakkaan tarpeiden mukaan. Meiltä luonnistuu some-markkinoinnin vuosikello, logosuunnittelu ja esitteet sekä mainosjulisteet. Tuotettavia materiaaleja voidaan tehdä sekä digitaaliseen käyttöön että painotuotteiksi.

  • Vuosikello
  • Logosuunnittelu
  • Painotuotteet

Vuosikello 

Autamme asiakasta rakentamaan vuosikellon sosiaalisen median viestintää ja markkinointia varten. Vuosikello on työkalu, johon kootaan eri kanavissa julkaistavat materiaalit. Se sisältää myös teemat ja aiheet, jolloin viestinnässä pysyy koko ajan punainen lanka ja ennalta suunniteltu viestinnän sävy, joka luo yhtenäisyyttä yrityksen viestintään. Julkaisujen lisäksi vuosikelloon kootaan tietoja julkaisujen kattavuudesta ja kiinnostavuudesta, joita analysoimalla on helpompi suunnitella yrityksen kohderyhmää kiinnostavaa sisältöä.

Logosuunnittelu

Suunnittelemme logoja asiakkaiden tarpeiden mukaan niin uusille yrityksille brändin rakentamiseen kuin vanhoillekin yrityksille imagopäivitystä varten. Logon merkitys yrityksen brändin rakentamisessa on tärkeä, joten siihen on syytä panostaa. Myös pitkän linjan yrityksissä imagopäivitys ja siten myös logon päivitys voi tulla tarpeen. 

Painotuotteet

Suunnittelemme asiakkaan brändiin sopivat käyntikortit, esitteet ja mainosjulisteet sekä muut mainosmateriaalit laadukkaasti opiskelijatyönä. Markkinointimateriaalien suunnittelussa hyödynnämme yrityksen olemassa olevaa graafista ohjeistusta, jolloin markkinointimateriaalit tukevat yrityksen yhtenäistä ilmettä ja viestintää. 

Case Study

Empeirike

Projekti

Suunnittelimme Empeirikelle some-markkinoinnin vuosikellon viestinnän ja markkinoinnin tueksi. Yritys tarjoaa valmennuspalveluja yrityksille ja yksityisille kuluttajille. Yritykseen voit tutustua Empeiriken sivuilta.

Yrityksen ollessa Varsinais-Suomessa melko tuore, lähdettiin vuosikellon suunnittelussa liikkeelle asiakaskohderyhmien määrittelyn kirkastamisella ja some-alustojen valinnalla. Alustoiksi valikoituivat Facebook, Instagram, LinkedIn ja yrityksen verkkosivuilla oleva blogi. Kullekin kanavalle luotiin oma pohja, ja lisäksi kaikkien kanavien pohjat koostettiin yhteiseen näkymään, josta on helposti nähtävissä yrityksen some-viestintä kokonaisuutena. Julkaisuille luotiin erilaisia kategorioita, jotka jaoteltiin sopivin aikavälein some-markkinoinnin vuosikelloon. Aktiivinen vuosikellon käyttö luo rytmiä ja systemaattisuutta viestintään ja markkinointiin sekä tarjoaa mahdollisuuden seurata kootusta julkaisujen data-analytiikkaa.

Tehtävämme Projektissa

  • Asiakaskohderyhmien määrittely
  • Pohjien luominen eri some-alustoille
  • Vuosikellon suunnittelu

Case Study

Lounasmaraton

Projekti

Lounasmaraton on mobiilisovellus uusien ja kiinnostavien lounaspaikkojen löytämiseen työkavereiden kanssa, edistäen samalla terveellistä elämäntapaa. Suunnittelimme Lounasmaratonille uuden yleisilmeen ja logon. Yritykselle rakennettiin samalla uusi verkkosivusto, joten uusi raikas ja asiantunteva yleisilme pääsi heti laajaan levitykseen. Logosuunnittelussa huomioimme asiakkaan toiveita ja teimme logon sopimaan saumattomaksi osaksi uutta yleisilmettä.

Tehtävämme Projektissa

  • Sovelluksen ja verkkosivujen suunnittelu
  • Logosuunnittelu
  • Designien käyttöönotto

Keskustellaan projektistasi.

Haluaisimme kuulla sinusta!

Lisää Palveluitamme

Verkkosivut

Sovellukset

Kartoitukset & Vaatimusmäärittelyt

Testaus

Koulutukset

logo

theFIRMAn toimisto

Turun ammattikorkeakoulu,
ICT-City, Joukahaisenkatu 3 20520 Turku,
2. kerros, B2028
 
thefirma@edu.turkuamk.fi
+358 44 9072 080

Kansalaisen IT-tuki

Turun ammattikorkeakoulu,
ICT-City, Joukahaisenkatu 3 20520 Turku,
1. kerros, C1046
 
kansalaisen.it-tuki@turku.fi 
+358 50 5985 313