Sovellukset

Suunnittelemme ja toteutamme erilaisia kevyitä ohjelmistoja, mobiilisovelluksia ja pelejä asiakkaiden tarpeiden mukaan. Osallistumme myös UI/UX suunnitteluun, pelin ideointiin ja testaukseen sekä autamme ohjelmiston julkaisun kanssa.

  • Mobiilisovellukset
  • Tietokoneohjelmistot
  • Pelit

Mobiilisovellukset

Suunnittelemme  ja toteutamme yksittäisiä sovelluksia sekä sovelluskokonaisuuksia Android- ja iOS-laitteille. Meiltä hoituu niin sovelluksen UI- ja UX-suunnittelu kuin testaus ja ohjelmointikin. Avustamme tarvittaessa myös sovelluksien lataamisessa sovelluskauppoihin. Tämä on täytetekstiä, jotta tekstilaatikot olisivat saman kokoisia. 

Tietokoneohjelmistot

Suunnittelemme ja toteutamme ohjelmistoja tiiviissä yhteistyössä asiakkaan kanssa. Suunnittelu aloitetaan yleensä vaatimusmäärittelyllä, jotta ohjelemiston toiminnnot saadaan määritettyä tarkasti heti projektin alussa. Tämä on täytetekstiä, jotta tekstilaatikot olisivat saman kokoisia. Tänään on itsenäisyyspäivä kun kirjoitan tätä tekstiä. Kohta on joulu!

Pelit 

Suunnittelemme ja toteutamme hyöty- ja viihdepelejä tietokoneille ja mobiililaitteille. Meiltä onnistuu myös tietokoneohjelmistojen ja mobiillisovelluksien osittainen pelillistäminen. Pelien suunnittelussa käytämme pääsääntöisesti Unity-pelimoottoria. Avustamme tarvittaessa myös pelien lataamisessa sovelluskauppoihin.

Case Study

Guider Game

Projekti

Olimme mukana Gamu ry:n Guider Game -hankkeessa toteuttamassa maahanmuuttajille suunnattua mobiilipeliä. Pelin tavoitteena oli avustaa maahanmuuttajien kotoutumiskoulutusta tarjoamalla tietoa suomalaisesta yhteiskunnasta ja kulttuurista. Peliä voi pelata suomeksi, selkosuomeksi, arabiaksi, somaliksi, kurdiksi, dariksi ja englanniksi. Peli löytyy Google Play ja App Store -sovelluskaupoista.

Tehtävämme Projektissa

  • Pelin ohjelmointi
  • Käytettävyystestaus
  • Pelin lataaminen sovelluskauppoihin

Case Study

Digihelppari

Projekti

Digihelppari -sovellus on tarkoitettu erityisesti nuorille neuropsykiatrisia häiriöitä omaaville henkilöille. Arjen hallintaa tukevan sovelluksen keskiössä on älykäs kalenteri, joka muistuttaa tapaamisista, tehtävistä ja suunnitelmista ja sen lisäksi seuraa niiden toteutumista, tsemppaa ja motivoi mukavalla tavalla käyttäjäänsä.

Tehtävämme Projektissa

  • Vaatimusmäärittelyn työstö yhdessä kehityskumppanien ja kokemuskehittäjien kanssa
  • UI- ja UX-suunnittelu
  • Sovelluksen ohjelmointi
  • Bugitestaus, heuristinen analyysi ja käytettävyystestaus

Keskustellaan projektistasi.

Haluaisimme kuulla sinusta!

Sovellukset

Suunnittelemme ja toteutamme erilaisia kevyitä ohjelmistoja, mobiilisovelluksia ja pelejä asiakkaiden tarpeiden mukaan. Osallistumme myös UI/UX suunnitteluun, pelin ideointiin ja testaukseen sekä autamme ohjelmiston julkaisun kanssa.

  • Mobiilisovellukset
  • Tietokoneohjelmistot
  • Pelit

Mobiilisovellukset 

Suunnittelemme  ja toteutamme yksittäisiä sovelluksia sekä sovelluskokonaisuuksia Android- ja iOS-laitteille. Meiltä hoituu niin sovelluksen UI- ja UX-suunnittelu kuin testaus ja ohjelmointikin. Avustamme tarvittaessa myös sovelluksien lataamisessa sovelluskauppoihin.

Tietokoneohjelmistot

Suunnittelemme ja toteutamme ohjelmistoja tiiviissä yhteistyössä asiakkaan kanssa. Suunnittelu aloitetaan yleensä vaatimusmäärittelyllä, jotta ohjelemiston toiminnnot saadaan määritettyä tarkasti heti projektin alussa.

Pelit

Suunnittelemme ja toteutamme hyöty- ja viihdepelejä tietokoneille ja mobiililaitteille. Meiltä onnistuu myös tietokoneohjelmistojen ja mobiillisovelluksien osittainen pelillistäminen. Pelien suunnittelussa käytämme pääsääntöisesti Unity-pelimoottoria. Avustamme tarvittaessa myös pelien lataamisessa sovelluskauppoihin.

Case Study

Guider Game

Projekti

Olimme mukana Gamu ry:n Guider Game -hankkeessa toteuttamassa maahanmuuttajille suunnattua mobiilipeliä. Pelin tavoitteena oli avustaa maahanmuuttajien kotoutumiskoulutusta tarjoamalla tietoa suomalaisesta yhteiskunnasta ja kulttuurista. Peliä voi pelata suomeksi, selkosuomeksi, arabiaksi, somaliksi, kurdiksi, dariksi ja englanniksi. Peli löytyy Google Play ja App Store -sovelluskaupoista.

Tehtävämme Projektissa

  • Pelin ohjelmointi
  • Käytettävyystestaus
  • Pelin lataaminen sovelluskauppoihi

Case Study

Digihelppari

Projekti

Digihelppari -sovellus on tarkoitettu erityisesti nuorille neuropsykiatrisia häiriöitä omaaville henkilöille. Arjen hallintaa tukevan sovelluksen keskiössä on älykäs kalenteri, joka muistuttaa tapaamisista, tehtävistä ja suunnitelmista ja sen lisäksi seuraa niiden toteutumista, tsemppaa ja motivoi mukavalla tavalla käyttäjäänsä.

Tehtävämme Projektissa

  • Vaatimusmäärittelyn työstö yhdessä kehityskumppanien ja kokemuskehittäjien kanssa
  • UI- ja UX-suunnittelu
  • Sovelluksen ohjelmointi
  • Bugitestaus, heuristinen analyysi ja käytettävyystestaus

Keskustellaan projektistasi.

Haluaisimme kuulla sinusta!

Lisää Palveluitamme

Verkkosivut

Markkinointimateriaalit

Kartoitukset & Vaatimusmäärittelyt

Testaus

Koulutukset

logo

theFIRMAn toimisto

Turun ammattikorkeakoulu,
ICT-City, Joukahaisenkatu 3 20520 Turku,
2. kerros, B2028
 
thefirma@edu.turkuamk.fi
+358 44 9072 080

Kansalaisen IT-tuki

Turun ammattikorkeakoulu,
ICT-City, Joukahaisenkatu 3 20520 Turku,
1. kerros, C1046
 
kansalaisen.it-tuki@turku.fi 
+358 50 5985 313